Saturday, December 13, 2008

Aktiviti Bulan Disember 2008

Salam kepada semua

Dah masuk bulan Disember 2008. dah penghujung tahun, adakah kita sudah mencapai azam di awal tahun hari itu...? Kalau tanya saya, saya jawab belum sepenuhnya. Awal tahun hari itu saya berazam mengubah taraf hidup, namun begitu nampak begitu sukar. Malah bertambah susah

Saya mula rasa putus asa.. Tapi bila berjumpa dengan Alpha Lipid Lifeline, perasaan saya berubah. Saya menjadi bersemangat kembali. Bertambah semangat bila berjumpa dengan orang2 yg telah berjaya seperti Abg Wan Hamidi, Abg Nik Hafiz, Abg Asri dan lain2. Mereka pun dulu hidup susah juga tapi dalam masa setahun, nasib mereka berubah dengan begitu mendadak.

Formula mereka untuk berjaya sama sahaja. Produk yg gerenti jadi, bonus yg melimpah ruah, semuanya ada dalam Alpha Lipid ni. Jadi saya pun tidak mahu ketinggalan menjadi sebahagian dari mereka. Cukuplah kesusahan bertahun2 selama ini.Bulan lepas tidak disangka saya mampu menjual 30 tin, jadi untuk runcit sahaja saya dah mendapat RM900. Sekarang ni nak tunggu berapa bonus akan saya terima.

Saya bertambah seronok bila susu ini banyak memberi kebaikan kepada pengguna. Yang asma beransur sihat, yang kencing manis atau darah tinggi bacaannya dah mula turun, yg migrain dah hilang sakit kepala, yang gout dah hilang bengkak dan banyak lagi la.

Ternyata banyak manfaat Alpha Lipid ini kepada masyarakat. Apa yang penting di sini ialah kita kena berkongsi pengetahuan ini kepada semua, jangan pula bila kita tahu ada cara untuk menyembuhkan penyakit tapi kita diam sahaja. Di samping kita berusaha meningkatkan taraf hidup, kita juga membantu mereka yang sakit. Insya'Allah


Jumpa lagi

hafiz-0129155159Justify Full

2 comments:

Zaiful said...

salam maju jaya

Hafiz said...

Terima kasih banyak2 En Zaiful..