Thursday, November 27, 2008

Gaji Pertamaku....





Alhamdulillah....Walaupun tak sehebat gaji Abg Wan Hamidi...tapi berbaloi dan puas bila terima cek pertama. Memang tak sangka..

Sebelum ni saya buat Zhulian Marketing..Nak tau berapa modalnya? RM4000.!!! Sampai terpaksa buat loan la. Selepas itu bulan berikutnya dapat la cek bonus pertama sebanyak RM70. Adoii..Modal RM4000 dapat gaji RM70 je.. Tapi dengan Alpha Lipid Lifeline ni, modal saya cuma RM450 je, dapat gaji RM92..Jauh beza tu..Ini bonus saya bagi tempoh Oktober 2008.

Sepanjang bulan Nov ni saya lebih banyak menjual...Target saya 30tin untuk mencapai taraf menjadi supervisor bulan ini. Berkat kesabaran dan kesungguhan, pagi tadi saya dengan rasminya telah berjaya mencapai taraf supervisor bagi bulan ini. Bangga dan puas kerana berusaha sendiri. Tahniah untuk diri sendiri. .. Tak sabar nak tengok cek kedua bulan depan..Berapa la dapat ek..?

Seronok sebenarnya mencabar diri sendiri ni. Kita buat sendiri, usaha sendiri dan hasilnya kita dapat sendiri..Memang berbaloi walaupun dapat sedikit tapi inilah tapak bagi saya untuk mula berkembang..Mana ada orang kaya terus2 kaya? Mereka pun bermula dari pendapatan yang sedikit dahulu, kemudian berkat usaha lama kelamaan mereka mampu menjana pendapatan yag lebih tinggi. Di sini saya dapat 2 kepuasan. Pertama seronok dapat pendapatan. Kedua seronok bila tengok orang yang beli Alpha Lipid ini semakin sihat. Seronok dengar cerita mereka ini..

Ribuan terima kasih kepada Abg Wan Hamidi yang sentiasa memberi sokongan kepada saya dan rakan2 yang lain dalam meneruskan perjuangan mencapai "Financial Freedom". Insya'Allah semoga dengan rezeki yang kita dapat ini mudah-mudahan dapat membantu orang lain yang susah dan lebih memerlukan..Yelah kadang tu kita terasa kesian dengan orang susah, rasa nak menderma..Tapi poket kita sendiri pun kering..Habis tu macam mana?


ANDA BAGAIMANA? MASIH LAGI MENUNGGU BULAN JATUH KE RIBA LAGI KE? REZEKI TIDAK DATANG BERGOLEK.. CUBALAH SATU TIN ALPHA LIPID INI DAN RASAKAN PERBEZAAN..

UNTUK MENJADI AHLI SENANG SAHAJA...BELI 3 TIN TERUS=RM450
JANGAN RISAU KERANA PRODUK MEMANG JADI. KALAU PRODUK TAK BAGUS TAKKAN LA DAH BERPULUH2 RIBU TIN TERJUAL..

1. PRODUK JADI....
2. DIIKTIRAF PRODUK BERKUALITI TINGGI OLEH KERAJAAN NEW ZEALAND (berbanding produk lain, sendiri yang iktiraf)
3. Bonus menarik (Majlis Royalty setiap 6 bulan)
DAN BERMACAM2 LAGI.

MAKIN LAMA ANDA FIKIR, MAKIN RAMAI ORANG LAIN AKAN SAMBAR PELUANG INI
RENUNG2RENUNGKAN... DISAMPING ITU JANGAN LUPA MELAYARI BLOG EN WAN HAMIDI, KLIK SAJA WEBSITE DI SEBELAH KANAN NI.

HUBUNGI HAFIZ
012-9155159

No comments: