Tuesday, October 5, 2010

New Strategy: Duplikasi+Autoship

Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera.

Ramai yang teruja apabila mendengar Strategi Baru sewaktu menghadiri TNP ke IV baru-baru ini di KLCC pada sabtu lepas 25september2010.

Sebenarnya Marketing Plannya masih sama cuma Strategi diubah yang mana lebih MUDAH, lebih MURAH dan lebih cepat Bisnes GROW!!

Jika anda bertanya pada saya, saya hanya perlu jawap satu je: "Jika anda benar-benar mahukan pendapatan Lumayan (RM30,000 sebulan hingga rm200,000 sebulan) sanggupkah anda melabur rm1200 sahaja dan menduplikasi bisnes anda serta merta"

Ye lah, dulu nak mula bisnes kena keluar modal rm4500 sebagai supervisor, tapi sekarang hanya RM1200 sahaja! Dan anda perlu sign up Autoship untuk membuktikan komitmen anda kepada bisnes ini.

RM1200 jika beli Alpha Lipid Lifeline anda dapat 8tin yang mana 8tin ini akan expire 3tahun lagi (2013). So tak payah la risau fikir nak Jual Produk , anda hanya perlu minum sendiri dan berkongsi dgn sesiapa yang mungkin ada masalah kesihatan.

Apa yang anda perlu buat ialah DUPLIKASI kan bisnes anda, samaada anda cari 3 orang atau 5 orang atau 8 orang dan duplikasikan bisnes anda serta merta.

Saya Amat Yakin Bahawa lebih Ramai akan mendapat Pendapatan Lumayan melalui bisnes ini. Dan Ramai akan berubah hidup mereka.

Sejak tahun 2007 sejak bisnes Alpha Lipid meletup, kita berjaya hasilkan 8 orang Jutawan, kini dengan Strategi Baru, InsyaAllah saya amat yakin lebih ramai akan menjadi Jutawan melaui perniagaan ini.

Persoalannya: Sudahkah Anda Bersedia?

No comments: