Saturday, January 29, 2011

Penambahan Blog Baru

Assalammualaikum semua,

Mulai Januari 2011 ini, segala maklumat berkenaan produk Slim Diet II akan berpindah ke blog baru iaitu http://kurus-sd2.blogspot.com/.

Saya mendoakan anda semua akan lebih berjaya dalam usaha menurunkan berat badan sekaligus menjadikan produk SD2 ini sebagai bisnes sampingan atau utama anda.

Mungkin belum terlewat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat Membuat Azam Tahun Baru 2011 ini. Kita semua manusia biasa. Kita kerap merancang azam baru setiap tahun. Kita berangan-angan untuk mencapai yang lebih baik dari tahun lepas. Namun apa yang berlaku ialah semua angan-angan itu sekadar menjadi mimpi, tidak langsung menjadi kenyataan.

365 hari berlalu begitu sahaja tanpa ada apa-apa perubahan. Namun yang lepas itu biarlah berlalu. Anda tdak perlu menyesal membiarkan masa itu berlalu pergi. Cubalah untuk melakukan azam anda sekali lagi pada tahun 2011. Saya percaya kita semua boleh buat.

"Kita tidak mampu memadamkan masa silam yang pahit, sebaliknya kita mampu untuk tidak mengulanginya lagi. Belajarlah dari kesilapan, itu yang lebih penting"

Selamat berjaya semua.

No comments: