Sunday, August 9, 2009

Makluman Bulan Ini




Ada beberapa perkara yang ingin saya maklumkan kepada pembaca blog dan mereka yang menjadi ahli New Image Sdn Bhd.

1. Yuran Keahlian RM50 (RM60 untuk Sabah & Sarawak) untuk menjadi ahli akan berkuatkuasa September 2009. Bagi mereka yang ingin menjadi ahli dan mendapat penjimatan, maka cepat-cepatlah mendaftar pada bulan ini.

Tapi bagus juga kalau anda mendaftar sebagai ahli kerana bayaran RM50 itu anda akan mendapat bisnes kit yang mengandungi brosur, borang, marketing plan dan cd.

2. Satu NOTIS AMARAN akan diiklankan di surat khabar utama ( mungkin Harian Metro atau Utusan Malaysia) bahawa TINDAKAN undang-undang akan diambil terhadap sesiapa yang menjual ALpha Lipid Lifeline di bawah harga yang telah ditetapkan.

Syarikat akan memaklumkan kepada semua leader bila tarikh pengumuman Notis itu akan disiarkan.

Pihak Syarikat memandang berat akan perkara ini dan kepada mereka yang menjual Alpha Lipid Lifeline di bawah harga yang tidak munasabah, berjaga-jagalah anda. Sikap mereka ini benar-benar menjejaskan imej syarikat dan ibarat menabur pasir di periuk nasi orang lain. Sekiranya mereka tertangkap, pihak syarikat tidak teragak-agak untuk mendakwa di mahkamah.

3. Tempat Bisnes Presentation di Melaka pada Khamis 13hb Ogos akan diadakan di Hotel Ancasa MITC Ayer Keroh 830malam bukannya di Ayer Keroh Resort. harap maklum.

4. Tempat Bisnes Presentation di KL pada Rabu 19hb Ogos terpaksa dibuat di Wisma Getah Asli tingkat 2 sebab tempat di Wisma Sejarah sudah lama di booking orang lain.

5. Bisnes Presentation BP di KL setiap Rabu Malam di bulan Ramadhan adalah seperti biasa cuma ianya akan bermula jam 930mlm. Adalah digalakkan anda pergi solat tarawih kemudian ajak rakan2 dengar bisnes ALpha Lipid sambil keluar minum2 air di KL.

6. Bisnes Presentation di Jakarta akan diadakan pada 18 Ogos 2009 Selasa 7.30malam, di The ACACIA Hotel, Jl. Kramat Raya, Jakarta Pusat. Tel 021-3903030

Cukup dulu buat masa sekarang. Sebarang makluman akan diberitahu kelak.

AKHIR KATA..SIAPA ANDA HARI INI TIDAK PENTING, SIAPA ANDA SETAHUN AKAN DATANG, ITU YANG LEBIH PENTING.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: