Saturday, January 17, 2009

KEHIDUPAN YANG BAHAGIA DATANGNYA DARI KESIHATAN YANG BAIK


Bagaimana kehidupan anda sekiranya anda atau ahli keluarga anda dikelilingi pelbagai jenis penyakit? Kalau setakat demam biasa bolehlah tahan sikit tapi kalau dah teruk macam darah tinggi ke, kencing manis ke, gout dan pelbagai lagi penyakit kronik macam mana?

Mesti asyik pening kepala je..Mana tidaknya, kos perubatan je dah tinggi, masa kita pula banyak dihabiskan berulang alik ke hospital....Sebab itu orang kata, mencegah lebih baik dari mengubat.

Namun semua itu dapat diatasi jika kita beringat dan menjaga makan minum kita. Tapi berapa ramai yang ambil berat tentang apa mereka makan? Asal nampak sedap je semua nak belasah. Senaman pun kurang, jadi makin menjadi2 la penyakit. Bila dah sakit, duit pun mengalir macam air la nak bayar kos perubatan..

Tapi anda semua masih belum terlambat. Dengan Alpha Lipid Lifeline ni kebanyakkan masalah dapat diatasi. Bukan hendak menunjuk-nunjuk, tapi sudah berapa ramai yang telah minum Alpha Lipid ini merasakan diri mereka semakin sihat. Sudah berpuluh ribu tin terjual setiap bulan.Harus diingat Alpha Lipid ini bukan lah ubat, tapi makanan kesihatan. Tapi formula Lipid yang terkandung dalam kolostrum ini banyak membantu mengawal penyakit2 mereka.

Tak perlu diceritakan berapa ramai yang berpenyakit darah tinggi, kencing manis, lelah/asma. gout dan pelbagai lagi penyakit, semuanya sudah ada perubahan yang amat positif. Kehidupan yang dahulunya sengsara berpuluh2 tahun kerana sakit, kini beransur sihat dalam masa sebulan. Cuma minum Alpha Lipid sahaja setiap hari, anda akan merasakan hidup anda semakin sihat.

Apa guna duit yang banyak andainya kesihatan anda terjejas. Tapi yang peliknya dalam group ini, makin banyak minum, makin banyak duit. Dah la kesihatan makin baik, kewangan pun semakin kukuh...Hairan hairan....

Cubalah Alpha Lipid hari ini, anda akan rasai kesannya...Warwarkan kepada semua supaya minum Alpha Lipid setiap hari..BEBASKAN DIRI ANDA DARI PENYAKIT DAN DAPATKAN KEBEBASAN KEWANGAN. Cari mereka yang ada penyakit, beritahu mereka bahawa mereka masih ada harapan untuk sembuh.

Alpha Lipid juga terbukti memberi imunisasi kepada badan manusia untuk mencegah penyakit berjangkit yang bahaya. Ianya juga dapat membantu orang ramai yang mempunyai masalah kesihatan seperti berikut:-

ASMA, ARTHRITIS, ALLERGY, BUASIR, BISUL, BUAH PINGGANG, DENGGI, EZEMA, FYBROID
, GOUT, GASTRIK, HAID, HEPATITIS B/C, JERAWAT, JANGKITAN KUMAN, KAYAP, KANSER, KENCING MANIS, KELETIHAN, LEUKIMIA, MASALAH PARU2, MASALAH USUS, MIGRAIN, RESDUNG, STROKE/LUMPUH, SAKIT SENDI, SAKIT PUAN, SAWAN, SLE, LUPUS, SAKIT KULIT, KETUMBUHAN, THYROID, DEMAM CAMPAK, JANTUNG, TB, PARKINSON, ULSER, STRESS, WANITA MENGANDUNG DAN LAIN2

Alpha Lipid boleh didapati melalui agen2 anda sekarang

Hafiz 012-9155159
En Yusop 013-3872356
En Hamzah 019-2536030
Puan Norhaizah 016-2382570




No comments: