Friday, January 9, 2009

Majlis Royalti Mac 2009


Tahukah anda? Dalam briefcase tu semuanya wang tunai dari RM12 ribu hingga RM150 ribu...Inilah majlis Royalti pada September 2008 tempoh hari, dan pada Mac 2009, majlis gilang gemilang itu akan berlangsung lagi.

Mereka yang beratur atas pentas tu pun dulu tak sangka boleh dapat wang sebanyak itu. Jual susu je, boleh dapat duit berbeg-beg. Anda semua pun boleh jadi macam mereka..

Macam mana nak jadi? Senang sahaja, beli 30 tin Alpha Lipid. Modal cuma RM4500 sahaja dan anda berpeluang menaiki pentas itu mengambil beg pada Mac ini.

Jangan risau, produk ini memang jadi. Kalau tak takkan dah berpuluh-puluh ribu tin terjual setiap bulan. Apa maknanya? Maknanya produk ini MEMANG JADI dan memang ramai orang mencarinya.

Peluang ini patut disambar oleh anda. Jangan perlu ragu-ragu lagi atau nak mengkaji produk ini baik atau tidak. Dalam tempoh anda mengkaji, orang lain dah jauh meninggalkan anda. Duit dah berpuluh ribu masuk setiap bulan. Dalam perniagaan sebegini, masuk dahulu dan terus buat sambil mengkaji.

Cepat-cepat buat keputusan. Jangan biarkan diri anda ketinggalan dengan orang lain. Malulah kita orang lain yang tak bekerja boleh dapat beribu-ribu, sedangkan kita yang kerja hari-hari, overtime lagi tapi duit asyik tak cukup je. Mana boleh tahan. Tapi tengok duit dalam beg tu pun lagi tak tahan kan..Apa tunggu lagi..

Hafiz
012-9155159

No comments: