Wednesday, July 22, 2009

Perkembangan Terkini

Saya ingin memaklumkan beberapa perkembangan terbaru kepada sesiapa yang ingin menjadi ahli New Image.

1. Mulai 30hb Julai, yuran keahlian RM50 akan dikenakan bagi setiap pendaftaran ahli baru. Ini bermakna, untuk menjadi ahli anda perlu membayar hanya RM500, iaitu RM450 untuk 3tin dan RM50 yuran pendaftaran. Jadi kepada yang ingin menjadi ahli secara percuma, mulakan langkah anda hari ini juga. Cepat-cepatlah mendaftar.

2. Bayaran RM50 yang dikenakan itu bukanlah belanja hangus, tapi akan mendapat Bisnes- Kit, flyers tentang produk dan marketing plan. Sememangnya mengikut Akta Jualan Langsung, pihak syarikat perlu menyediakan Bisnes Kit yang mengandungi maklumat tentang syarikat.

3. Tujuan lain sebenarnya ialah supaya ramai lebih tahu tentang syarikat ini dan peluang mendapat pendapatan yang tinggi. Kadangkala ada di antara mereka yang tidak tahu langsung bahawa Alpha Lipid ini mampu memberi pulangan lumayan kepada mereka. Secara tidak langsung mereka akan berminat untuk bergerak secara aktif.

4. Bagi mereka yang berminat untuk mendapat pendapatan lumayan, anda perlu membuat 30tin dalam tempoh sebulan. Atau cara yang lebih senang, terus beli 30 tin.Dan anda cuma perlu buat sekali sahaja 30 tin itu. Anda seterusnya akan menjadi supervisor dan setiap tin yang anda beli nanti akan dibayar RM25. Anda nak berniaga kan? Mana ada orang berniaga stok 3 tin sahaja? Kalau ada orang nak jadi ahli, anda dah takde stok. Jangan risau, 30 tin itu bukan perlu dihabiskan untuk tempoh sebulan. Tarikh luputnya 3 tahun.

5. Banyak peluang menanti anda dalam bisnes ini. Insya'Allah tahun depan percutian umrah dan melancong ke Afrika bagi menyaksikan World Cup 2010...Semua percuma..Apa fikir lagi..Jom join kita.



Hafiz Hamzah
012-9155159

4 comments:

WAN HAMIDI said...

hafiz ,teruskan perjuangan, teruskan menulis di sini. luahkan idea penulisan anda yg saya rasa memang menarik.

Hafiz said...

Terbakar rasanya semangat bila mendapat galakan daripada En Hamidi. Terima kasih dan di harap akan terus mendapat tunjuk ajar dari En Hamidi.Buat pembaca blog semua,idea dan inspirasi menulis ini kebanyakkannya saya dapat dari pengalaman saya dan tunjuk ajar dari En Hamidi semasa menjalankan bisnes ini. Apa yg penting kita jangan sesekali 'give up" dalam Alpha Lipid ini

Fariz said...

wahhh.. skang ni nak register pun susah btul. kene bayar lagi ker?

Hafiz said...

Fariz,sebenarnya menurut Akta Jualan Langsung (MLM) setiap ahli perlu diberikan bisnes kit, yg mengandungi bahan2 maklumat syarikat, produk dan plan. jika tak nak jadi ahli just beli tin yg anda ada shj...