Friday, July 3, 2009

Wabak Influenza A (H1N1)


Sehingga hari ini, sebanyak 48 kes baru selesema babi atau influenza A (H1N1) dicatatkan di seluruh Malaysia menjadikan keseluruhannya meningkat kepada 244 kes. Daripada 244 kes, sebanyak 206 kes adalah import manakala 38 kes lagi merupakan jangkitan tempatan.

Buat masa ini tiada lagi vaksin untuk manusia menentang virus ini. Cara paling mudah dan ringkas tapi efektif ialah mengamalkan Alpha Lipid Lifeline setiap hari. Virus mudah menyerang badan yang lemah antibodinya. Antibodi adalah sistem pertahanan badan yang melawan sumber penyakit seperti virus, bakteria, kulat dan parasit. Jika antibodi anda lemah maka anda mudah dijangkiti penyakit.

Di sinilah Alpha Lipid memainkan peranannya. Sudah berulang kali ditekankan bahawa Alpha Lipid Lifeline ini sebenarnya adalah minuman untuk orang sihat bagi mengekalkan tahap antibodi dalam tubuhnya. Bagi yang sihat maka susahlah penyakit nak datang. Bagi yang sakit pula, insya'Allah bertambah sembuh.

Di dunia ini tiada produk lain yang ada kandungan antibodi semulajadi seperti IgG, IgM, IgA, IgE dan IgD melainkan kolostrum. Jadi apa yang anda perlu lakukan ialah tingkatkan antibodi anda setiap hari dengan Alpha Lipid Lifeline. Jangan sibuk-sibukkan diri mencari topeng dahulu sedangkan antibodi badan sendiri amat lemah. Memang topeng boleh membantu tapi sejauh mana? Berbanding kalau kita tingkatkan antibodi, topeng pun tak perlu pakai lagi nanti.

Di mana lagi kita nak dapatkan kolostrum terbaik melainkan dari syarikat New Image International, pengeluar kolostrum terkemuka dunia. Ini bermakna anda mendapat World Class Product! Jadi mulai hari ini jadikan Alpha Lipid Lifeline sebagai sarapan pagi anda. Utamakan kesihatan anda dan keluarga.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: