Wednesday, May 27, 2009

BP malam ini di Etiqa Tower

Kepada mereka yang masih belum mengetahui dan ingin tahu tentang Alpha Lipid ini, temui kami malam ini di Dewan Sri Pinang, Tingkat 2, Etiqa Tower, Jalan Pinang Kuala Lumpur jam 8.30 malam. Datang awal bagi mengelakkan tak dapat tempat.

Anda boleh mengetahui bagaimana kami buat duit berpuluh-puluh ribu hanya dengan satu jenis produk sahaja. Ketahui bagaimana dengan Alpha Lipid ini boleh merubah hidup kami yang dahulunya susah, tapi kini mampu memiliki BMW 5 series dan wang bonus berbeg-beg.

Mungkin dengan hanya 1 jam sahaja masa yang anda luangkan untuk mendengar peluang ini, hidup anda juga mampu berubah. Jangan fikirkan 1 jam itu membuang masa. Kalau anda lepak minum teh tarik berjam-jam, duduk di rumah menonton tv belum tentu pendapatan anda boleh bertambah.

BP malam ini masih lagi belum berubah tempat. Memang ada ura-ura BP akan berpindah tempat. Tempat sekarang yang mampu memuatkan 700 kerusi ini pun tak dapat menampung kehadiran ramai orang yang ghairah ingin mengetahui tentang bisnes ini.

Mungkin kami tepaksa cari tempat baru seperti Wisma Angkasa, Kelana Jaya atau dewan di tepi Bangunan KWSP, Jalan Gasing PJ. Itu memang dalam cadangan sebab memang terpaksa pindah pun bagi mencari tempat yang lebih besar.

Sewaktu bisnes ini dimulakan, hanya 15 orang sahaja yang datang, tapi bisnes tetap jalan. Kami percaya bisnes ini akan terus berkembang. Bulan Julai, Majlis Royalti ke 4 pula akan berlangsung. Semakin lambat anda ikut kami, semakin jauh anda akan ketinggalan. Tak perlu fikir nak kaji-kaji produk atau dengar dari kata-kata orang lain. Datang sendiri tengok BP kami.

Tiada siapa yang kisah kesihatan kita, Tiada siapa yang kisahkan kewangan kita, KECUALI DIRI KITA SENDIRI. SUSAH ATAU SENANG ANDA, ANDA YANG MENANGGUNGNYA SENDIRI. jadi rebutlah peluang ini.

Berjumpa di sana.


Hafiz Hamzah
012-9155159
Telefon saya sekiranya anda ingin mendengar penerangan secara personal atau ingin menjadi pengedar AlphaLipid

No comments: