Monday, May 18, 2009

Persediaan Menghadapi Kegawatan

Anda : Saudara, adakah saudara menyimpan tayar ganti dalam but kereta saudara?

Prospek : Ya, tayar ganti sentiasa ada dalam but kereta saya.

Anda : Kenapa saudara membawa tayar ganti?

Prospek : Sebagai persediaan apabila tayar kereta saya bocor.

Anda : Bagaimana dengan pendapatan saudara? Apabila bocor, hendak ganti dengan apa?

Prospek : Hmmm...

Berikut adalah sebahagian dialog tentang keadaan sekarang. Berpuas hatikah kita dengan pendapatan makan gaji kita sekarang? Apa akan jadi sekiranya pendapatan kita terjejas?

Dahulunya kita makan gaji, pendapatan kita lebih sebab dapat claim overtime, elaun macam-macam. Tapi dengan keadaan ekonomi sekarang, banyak syarikat merasai tekanannya. Banyak bajek syarikat terpaksa dipotong. Potong gaji, potong elaun..dan yang paling ditakuti..KENA BUANG KERJA!.

Apa yang saya hendak kongsikan di sini ialah peluang untuk anda keluar dari keadaan itu.Mencapai kebebasan kewangan di samping membantu orang menjauhi penyakit.

Tahukah anda dengan Alpha Lipid LIfeline anda mampu mengubah nasib anda? Bunyinya mustahil kan? Tapi kami di sini telah merasainya. En Wan Hamidi, En Asri, Encik Harris (sekadar menyebut beberapa nama) telah mencapai kebebasan kewangan hanya dengan Alpha Lipid Lifeline.

Rahsianya cuma berkongsi pengalaman. Anda cuba minum Alpha Lipid ini dan kongsikan pengalaman anda bersama ahli keluarga dan rakan2. Tanpa anda sedari semakin lama anda minum anda akan dapat menambah pendapatan anda di samping ramai kenalan.

Datuk Mahathir Lokman, bekas pembaca berita TV3 mempunyai penyakit tekanan darah tinggi, kencing manis, gout dan migrain. Setelah mencuba Alpha Lipid ini sebagai minuman sarapan pagi selama sebulan, bacaan darah tinggi dan kencing manis beliau telah turun ke paras normal. Migrain dan gout juga dah tiada lagi. Kemudian beliau kongsikan pengalaman beliau dengan keluarga dan rakan-rakan. Hasilnya pendapatan lebih kurang RM10 ribu sebulan. Dan yang paling seronoknya dapat bonus wang tunai dalam briefcase berpuluh ribu.

Mungkin ini peluang untuk anda. Cuba tanya diri sendiri dan jawab dengan ikhlas, cukupkah pendapatan kita sebulan hari ini?Cukupkah kita hanya dengan makan gaji sahaja?Kita tidak perlu menipu diri sendiri atau sombong dengan gaji kita sekarang. Kita memang selalu tak cukup duit.

Oleh itu tunggu apa lagi? Mulakan langkah anda sekarang. Perjalanan yang jauh bermula dari langkah yang pertama. Sama ada anda ingin membuat perubahan dalam hidup anda atau anda ingin terus di dalam zon selesa anda yang belum pasti.

Telefon saya untuk temujanji bagi penerangan. Tidak perlu risau dan tiada bayaran dikenakan untuk mendengar peluang ini. Luangkan masa anda 30 minit, kemudian buat keputusan anda. Saya akan memberi komitmen 100% dalam membantu anda.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: