Monday, May 18, 2009

Jumpa, Kongsi dan Cerita

Pada Sabtu lepas 16 Mei 2009, saya berjumpa dengan prospek saya Eida di Bukit Tinggi, Klang. Beliau datang dengan dua orang kakaknya bagi mengetahui dengan lebih lanjut tentang Alpha Lipid ini. Walaupun rumah saya agak jauh di Subang, tapi demi kejayaan di masa akan datang, semua itu tidak menjadi masalah..Di mana ada rezeki, di situ kita pergi.

Orang nak berjaya, tidak mencari ALASAN, tapi mencari JALAN. Alasan yang sering diberi ialah "saya tak pandai cakap", "saya tak ada orang", "saya takut gagal". Ini semua alasan yang remeh temeh kerana anda masih belum mencuba. Sedangkan dalam hati ingin pula pendapatan beribu-ribu sebulan, tapi takut cabaran. Allah itu tidak mudah memberikan kita rezeki dengan sebegitu mudah kalau kita malas nak berusaha dan ingin cara senang sahaja.

Masih ramai yang belum tahu tentang Alpha Lipid ini dan faedahnya, jadi jangan risau..Saya sering memberitahu downline saya bahawa kita jangan menjual produk, tapi kita cerita faedah-faedah kepada mereka. Pelanggan membeli produk kita kerana ianya bermanfaat kepada mereka.

Alpha Lipid ini telah terbukti dapat mengawal banyak penyakit kronik. Jadi apa salahnya kita berkongsi dengan orang ramai.

Jumpa ramai orang, ceritakan pada mereka...Lama-lama jadi duit.....

Terima kasih Eida kerana berminat tentang Alpha Lipid ini....Ini adalah langkah pertama anda untuk berjaya..

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: