Wednesday, November 18, 2009

Alpha Lipid akan Ke Udara di Radio IKIM




New Image Sdn Bhd menapak setapak lagi dalam memperkenalkan Alpha Lipid sebagai minuman sarapan pagi yang lengkap untuk kehidupan. Sebagai permulaan, New Image akan menaja satu rancangan bertajuk "DEBARAN HAJI MABRUR" di radio IKIM.

Rancangan ini akan dihoskan oleh Ustaz Mohd Hasril dan terbahagi kepada 2 sesi. Sesi yang pertama pada 23 Now 2009-2 Dis 2009 yang dibuat secara langsung dari Mekah. Sesi yang kedua pula akan dibuat mulai 7 Dis-12 Dis di Madinah. Dalam rancangan selama 10 minit ini yang bermula setiap pukul 2.30 petang, ia akan memaparkan pengalaman Ustaz Mohd Hasril di Mekah dan Madinah. Beliau akan menceritakan tentang bagaimana Alpha Lipid memberi tenaga dan kesihatan yang baik kerana di sana kita tahu cuacanya tidak menentu. Ramai orang yang menunaikan haji sering menghadapi masalah kesihatan terutama golongan tua. Jadi dengan Alpha Lipid, insya'Allah ibadah haji ini dapat disempurnakan dengan baik tanpa masalah kesihatan.

Di sini saya sertakan frekuensi radio IKIM untuk anda :

Lembah Klang 91.5 FM
Perlis/Kedah/
Langkawi/Pulau Pinang 89.0 FM
Ipoh/Negeri Sembilan 102.7 FM
Melaka 89.5 FM
Johor Bharu 106.2 FM
Kuantan 89.6 FM
Kuala Terengganu 100.2 FM
Kota Bharu 89.8 FM
Kuching 93.6 FM
Kota Kinabalu 93.9 FM

Jadi apa maknanya kepada anda semua? Bisnes ini semakin mendapat perhatian ramai. Siapa sangka radio IKIM kini sudah mengiktiraf Alpha Lipid sebagai makanan kesihatan yang mampu memberi anda keyakinan dalam mengerjakan haji. Ini sudah pasti menutup mulut mereka-mereka yang pernah melabelkan Alpha Lipid in sebagai produk tidak halal. Tapi bagi kami dalam bisnes ini, kami tak perlu melayan semua tohmahan2 tersebut. Kami terus menjalankan bisnes ini, demi membantu mereka mencapai kehidupan yang lebih berkualiti. Sebarkan kepada semua agar mendengar radio IKIM nanti.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: