Monday, November 16, 2009

Lindungi Diri Anda Jika Anda Ingin Lindungi Orang Yang Anda Sayangi




Setiap insan memiliki perasaan ingin melindungi atau menjaga orang yang disayanginya. Dan sebolehnya ingin menjaga hingga ke akhir hayat. Tidak kira sama ada kekasih atau ahli keluarganya sendiri. Tapi siapa pula yang dapat melindungi anda? Kalau anda tiada nanti atau sakit, siapa pula yang akan menjaga mereka? Jadi untuk mencapai tujuan anda ini, ANDA lah yang seharusnya menjaga diri anda terlebih dahulu.

Anda sendiri tidak pasti bahawa anda 100% sihat tubuh badan. Anda cuma tahu anda sakit bila anda sendiri sudah rasa tak selesa, badan rasa lemah dan akhirnya doktor mengesahkan anda berpenyakit darah tinggi atau kencing manis atau lain2 lagi penyakit zaman sekarang.

Sebab itulah saya mengesyorkan anda supaya berbuat sesuatu dari sekarang untuk melindungi diri anda dari penyakit. Benteng diri anda supaya tidak mudah diserang penyakit yang sekarang ini bersifat menyerang secara perlahan. Dengan hanya kos RM5 sehari, insya'Allah kesihatan anda akan bertambah baik. Bukan rahsia lagi Alpha Lipid telah banyak membantu mereka yang sakit, mendapat kesihatan mereka semula.

Sampai bila kita nak bergantung dengan ubat, sedangkan kita tahu ubat itu bukanlah penyembuh tapi sekadar penahan sakit kita. Ia banyak memberi kesan buruk dalam badan kita.Ubat juga adalah sejenis dadah dan seharusnya kita mesti menggunakan bahan yang semulajadi bagi menguatkan ketahanan badan kita. Minuman yang berasaskan kolostrum ini ternyata memberi banyak manfaat dalam sistem badan kita.

Kolostrum Alpha Lipid adalah yang berkualiti tinggi, selamat dan diperkuatkan dengan formula Lipid yang membantu kadar penyerapan kolostrum itu hampir 100% dalam badan.Ia adalah makanan semulajadi yang selamat, sesuai untuk semua peringkat umur. Kolostrum adalah makanan awal mamalia, maka adalah sukar untuk membayangkan ada makanan lain yang lebih semulajadi dari kolostrum.

Jadi mulai sekarang cubalah tukar tabiat sarapan pagi anda dari nasi lemak, roti canai atau teh tarik kepada makanan semulajadi yang lebih berkhasiat. Tak salah nak ambil sarapan seperti itu, tapi sekurang2nya anda perlu juga mengambil Alpha Lipid sebagai sampingan bagi menjamin kesihatan anda

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: