Thursday, November 26, 2009

Testimoni Diabetic Food dan Bayi Jantung Berlubang




Saya ingin berkongsi beberapa testimoni terkini yang saya dengar dan lihat sendiri ketika melakukan bisnes presentasi Alpha Lipid.

1) yang pertama- Bayi Jantung berlubang.
Semalam di Pulau Pinang ketika menjadi presenter saya memanggil Encik Zul, isteri dan anaknya berumur 8bulan yang menghidapi masalah jantung berlubang dan beberapa masalah organ lain. Pada awalnya kisah anak encik Zul terpapar di harian metro pada bulan Ogos yang lalu, dan kemudian ada ejen Alpha Lipid menelefon beliau supaya mencuba produk Alpha Lipid Lifeline. Sebelum ini Doktor ingin melakukan pembedahan ke atas bayi tersebut, tetapi sejak minum Alpha Lipid lebih 2 bulan, kini bayi tersebut kelihatan sihat dan cergas dan kini doktor kata tak perlu bedah! Sebab babynya dah sihat! Alhamdulillah. Cara Encik Zul bagi kepada bayi beliau ialah, beliau ambil satu scup Alpha Lipid dan digoncang guna botol susu bersama air sejuk/dingin, kemudian di beri minum 2 kali sehari. Ternyata bayinya sihat!

2) yang kedua -Testimoni Diabetic Foot (Kaki Berlubang akibat Diabetic Gangrene)

hari rabu yang lalu ketika saya memberi presentasi di KL saya diberikan nama untuk dipanggil untuk testimoni. Encik Baharin dari KL adalah pesakit kencing manis dan mengalami masalah diabetic foot-yang mana kakinya berlubang dan apabila pergi berjumpa doktor maka doktor menyarankan supaya kaki beliau diPOTONG! Nasib baiklah ada rakan beliau menyarankan Alpha Lipid untuk mengatasi masalah gangrene tersebut (seperti gambar di atas). Biasanya bacaan gula dalam darah Encik Baharin adalah 20mmol/l iaitu amat tinggi dan merbahaya. Pada awalnya beliau cuba minum Alpha Lipid 2scup 2 kali sehari sahaja, tapi tak turun jugak paras gula! Lantas, rakannya menyarankan ambil 2scup setiap 4jam! (maksudnya minum 6 kali sehari!) selepas beberapa hari Alhamdulillah luka gangrene semakin mengecil dan daging/isi kaki tumbuh semula! Beliau naik ke pentas masih lagi ada kaki dua-dua belah! TAK JADI POTONG!!

Anda mungkin tidak percaya apa yang saya ceritakan di sini, tapi itulah REALITInya! Anda perlu hadir sendiri di majlis Bisnes Presentasi Kami sebab biar anda dengar dan jumpa sendiri dengan penyampai testimoni-testimoni!

Seeing is believing! Bukan ilusi, tetapi realiti! Bukan rekaan, ianya NYATA!

Produk Alpha Lipid Lifeline ini memang terbukti BAGUS dan BERKESAN!!
Sebab itulah saya sentiasa bersemangat dan sentiasa ingin berkongsi kebaikan produk ini kepada sesiapa yang saya jumpa, semoga saya dapat membantu mereka menjadi lebih sihat.


Sumber dari laman blog En Wan Hamidi

4 comments:

ADLIN ALAWI said...

1 keajaiban

Hafiz said...

belum cuba belum tau, sudah cuba memang tak percaya, inilah yang dinamakan "miracle recovery"

Miss Na said...

salam, adakah bayi blh minum alpha liphid sebab di tin tidak dinyatakan ianya blh diminum untuk bayi

Hafiz said...

Alpha Lipid ini amat sesuai untuk diminum dari pelbagai peringkat umur. Malahan bayi juga boleh mengambilnya juga. Terlalu banyak testimoni tentang bayi yang mengambil Alpha Lipid, taraf kesihatan mereka lebih bagus. Memang Allah dah jadikan kolostrum ini makanan awal bayi. Jadi tiada masalah