Saturday, November 7, 2009

Majlis Royalti ke 5 - Peluang Untuk Mendapat Income 5 Angka Tahun depan




Majlis Royalti ke 5 akan diadakan pada 15 November 2009 di Sunway Convention Centre, jam 2 petang. Di samping menyaksikan majlis pemberian bonus, pihak syarikat akan mengadakan cabutan bertuah wang tunai sehingga RM20ribu. Hadiah yang paling utama ialah sebuah kereta Viva!..Bertuah la siapa yang dapat nanti.

Anda tahu tak dengan Majlis Royalti ini anda mampu mencapai pendapatan 5 angka dalam tahun depan? Bagaimana caranya? Macam ni, semasa majlis ini nanti anda cuba bawa lebih kurang 10 orang ke Majlis itu, ajak kawan2, katakan syarikat anda akan mengadakan anniversary dan ada lucky draw seperti yang saya sebutkan di atas.

Bila anda dah bawa, tugas kami pula di sana .insya'Allah mereka akan join sebab masing2 ingin tahu bagaimana untuk mendapat wang dalam briefcase itu. Anda sudah tidak perlu bercerita lagi lebih detail tentang Alpha Lipid ini sebab kami yang akan bercerita. Masing-masing akan cuba mendapat bonus seperti ini pada bulan Mei 2010 nanti. Bila mereka cuba mendapat briefcase itu, insya' Allah, anda juga terpaksa dapat beg juga.

Gunakan peluang Majlis Royalti ini sebaik mungkin, sebab peluang ini cuma hadir 2 kali setahun. Tiket masih ada lagi, tapi tak banyak. Sesiapa yang ingin kan tiket, harganya cuma RM20 sahaja. Jangan takut keluarkan modal untuk 10 tiket. Kalau paling teruk pun seorang join anda menjadi supervisor, anda dah dapat bonus RM500. Untung RM300 kan.

Telefon saya kepada sesiapa yang ingin kan tiket.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments: